דינאמיות בשוק הנדל"ן

כיצד לנצל את הדינאמיות לטובתכם

שוק הנדל"ן מאופיין בדינאמיות של עליות וירידות מחירים ותשואות. במקום אחד עשויה לחול עלייה ברמות המחירים וירידה בתשואה הפירותית על ההשקעה, בעוד במקום אחר עשויה להתרחש ירידה ברמות המחירים ועלייה בתשואה הפירותית על ההשקעה. הדינאמיות הזאת היא לכאורה סיבה לדאגה, משום שהיא עשויה להעיד על כך ששוק הנדל"ן פחות יציב ועקבי מכפי שחושבים. למעשה, שוק הנדל"ן הוא שוק דינאמי בדומה לכל שוק אחר, ואת הדינאמיות הזאת אתם בהחלט יכולים לנצל לטובתכם, ולהרוויח בזכותה לא מעט כסף.

הדרך לעשות זאת היא לנסות להיצמד לכלל הבא – עברו בין שווקי נדל"ן שונים, בעלי רמות סיכון דומות, כל עוד הפרש התשואה מצדיק את עלויות המעבר. מה זה אומר? נניח שברשותכם נכס במדינה מסוימת. אותו נכס רשם עליה נאה במהלך השנים האחרונות, וכעת הגיע לערך גבוה מספיק כך שהתשואה החזויה ממנו נמוכה יחסית. אם קיימת מדינה אחרת, בעלת רמת סיכון דומה לרמת הסיכון בה נמצא הנכס שלכם, עליכם לממש את הנכס, ולהשקיע את כספי המימוש במדינה השניה. אך לפני שתעשו זאת, עליכם לבדוק את עלויות המעבר בין המדינות, כלומר כמה יעלה מימוש הנכס במדינה האחת ורכישת הנכס במדינה השניה. אם העלויות האלה אינן גבוהות, ומדובר בפעולה יעילה ולא מורכבת מידי, בצעו אותה ותתחילו ליהנות מיד מהפרש התשואות.

את הדינאמיות שמאפיינת את שווקי הנדל"ן אתם יכולים וצריכים לנצל לטובתכם. כל שנדרש מכם הוא להיות עם האצבע על הדופק. אל תישארו מושקעים בנכסים כאשר שיעורי התשואה נמוכים מידי, ואתם לא מפוצים בצורה מיטבית על השקעתכם. חפשו את אותן השקעות שמניבות תשואה גבוהה יותר, וככל שניתן לעבור אליהן בקלות יחסית ובעלויות סבירות, עשו זאת.

קטגוריה

  • השקעות
  • נדל"ן

שיתוף ברשתות חברתיות

הרשמה לקבלת עדכונים

פוסטים נוספים

הרשמה לקבלת עדכונים

שיתוף ברשתות חברתיות

צרו קשר

אנחנו כאן כדי לעודד צמיחה, חופש וביטחון כלכלי. נשמח לעזור לכם להגשים את מטרותיכם – השאירו פרטים ונדבר בקרוב

הרשמה לניוזלטר

לקבלת עדכונים ותכנים שוטפים אודות קורסים, מפגשים והזדמנויות השקעה, הצטרפו לרשימת התפוצה של Rentpo

החילזון 6, רמת גן

החילזון 6, רמת גן

© כל הזכויות שמורות Rentpo 2022
דילוג לתוכן