התוצר והצמיחה

משמעות הבדלים והחשיבות בהשקעות נדל"ן

התוצר (Product) הוא סך ההכנסות שמפיקה כלכלה בשנה מסוימת. אלה הן סך הכנסות היחידים, הפירמות והכנסות נוספות במהלך שנת פעילות מסוימת. לכן, תוצר הוא בעצם כמות הכסף הנכנס למשק. מה עושים עם הכסף שנכנס? ישנן תמיד שתי אפשרויות בלבד: אחת – לצרוך באמצעותו מוצרים וסחורות; והשניה – להשקיע באמצעותו (או לחסוך). ולכן, תוצר הוא המקורות והשימושים של המשק בעת ובעונה אחת. כל שקל שנכנס למשק מיד הופך לצריכה או להשקעה.

הצמיחה (Growth) היא הגידול בתוצר בין שתי שנים. אם בשנה מסוימת התוצר במשק היה 100, ובשנה לאחר מכן התוצר במשק היה 104, נאמר שהיתה באותה שנה 4% צמיחה. צמיחה מודדת בכמה גדלו הכנסות המשק בין שתי שנים, ולכן, ממילא, בכמה גדלו הצריכה וההשקעות באותה תקופה.

תוצר וצמיחה הם פרמטרים מאקרו-כלכליים חשובים מאוד בעולם ההשקעות ובעוולם השקעות הנדל"ן בפרט. משק צומח הוא משק שצורך יותר מוצרים, מגדיל הכנסות למשקי הבית, משפר דיור, משפץ, רוכש ציוד ואבזור וכו'. משק כזה גם משקיע יותר כסף באפיקי השקעה, לרבות בנכסי נדל"ן. לכן, מדינות שבהן קיימת צמיחה רב-שנתית הן מדינות אטרקטיביות יותר למשקיעים, ובפרט משקיעי נדל"ן, להבדיל ממדינות אשר נמצאות במיתון (העדר צמיחה או צמיחה שלילית).

קטגוריה

  • השקעות
  • נדל"ן

שיתוף ברשתות חברתיות

הרשמה לקבלת עדכונים

פוסטים נוספים

הרשמה לקבלת עדכונים

שיתוף ברשתות חברתיות

צרו קשר

אנחנו כאן כדי לעודד צמיחה, חופש וביטחון כלכלי. נשמח לעזור לכם להגשים את מטרותיכם – השאירו פרטים ונדבר בקרוב

הרשמה לניוזלטר

לקבלת עדכונים ותכנים שוטפים אודות קורסים, מפגשים והזדמנויות השקעה, הצטרפו לרשימת התפוצה של Rentpo

החילזון 6, רמת גן

החילזון 6, רמת גן

© כל הזכויות שמורות Rentpo 2022
דילוג לתוכן