השקעת נדל"ן – קווים לדמותה

מדוע משקיעים רבים אוהבים את השקעת הנדל"ן

השקעה בנכסים פיזיים כגון דירות, בנייני מגורים, מגרשים, משרדים או מחסנים – ובקיצור, השקעה בנדל"ן – אמורה להשיא רווחים למשקיע בשתי דרכים: 1. ייצור של הכנסה שוטפת מדמי שכירות; 2. רווח הון במכירה עתידית (מימוש).

ישנן השקעות נדל"ן שנועדו לייצר הכנסה שוטפת גבוהה על חשבון רווח הון במכירה (לדוגמה, רכישה של דירה שהסיכוי שערכה יעלה נמוך, אך היא מניבה דמי שכירות גבוהים) וישנן השקעות נדל"ן שנועדו לייצר רווח הון גבוה ומהיר במכירה על חשבון הכנסה שוטפת (לדוגמה, עסקאות 'פליפ').

השקעה בנדל"ן עשויה להתאים למי שמחפש ביטחון ויציבות בהשקעה, שכן היא מניבה תשואה בשיעור ידוע מראש על בסיס קבוע (דמי שכירות), ולפיכך היא ספקולטיבית פחות מאשר השקעה בנכסים פיננסיים כגון מניות, אופציות ואגרות חוב, שערכן משתנה על בסיס יומי בהתאם למסחר.

עם זאת, השקעה בנכסים בעלי מאפיינים מסוימים עשויה להתאים גם להרפתקנים שבינינו. למשל, רכישת נכס שהזכויות בו אינן מוסדרות מול הרשויות כהלכה (במטרה לתקן את המעוות ולמכור ברווח) או לחילופין רכישת נכס שנמצא באזור מתפתח (במטרה להמתין שערכה של הדירה יעלה ולמכור ברווח גדול). עסקאות אלה אמנם כרוכות בסיכון גבוה יותר, אך רווח ההון הצפוי בעת מכירת הנכס גבוה אף הוא בהתאם.

עסקאות נדל"ן אהודות על משקיעים מכל הסוגים משום שהן מספקות קשת רחבה ומגוונת של אפשרויות, אבל מה שבאמת הופך אותן לכך כך פופולאריות ביחס להשקעות בנכסים פיננסיים היא ככל הנראה התחושה (המוצדקת) שיש לך משהו אמיתי בידיים.

קטגוריה

  • השקעות
  • נדל"ן

שיתוף ברשתות חברתיות

הרשמה לקבלת עדכונים

פוסטים נוספים

הרשמה לקבלת עדכונים

שיתוף ברשתות חברתיות

צרו קשר

אנחנו כאן כדי לעודד צמיחה, חופש וביטחון כלכלי. נשמח לעזור לכם להגשים את מטרותיכם – השאירו פרטים ונדבר בקרוב

הרשמה לניוזלטר

לקבלת עדכונים ותכנים שוטפים אודות קורסים, מפגשים והזדמנויות השקעה, הצטרפו לרשימת התפוצה של Rentpo

החילזון 6, רמת גן

החילזון 6, רמת גן

© כל הזכויות שמורות Rentpo 2022
דילוג לתוכן